Blokhutten

Scouting St. Rafael is uniek in Eindhoven. Onze groep heeft namelijk twee blokhutten. Beide blokhutten liggen in het stadsdeel Strijp tegen Veldhoven en Meerhoven.

Blokhut Elburglaan
De blokhut ligt aan de rand van stadsdeel Strijp in een groene omgeving tussen de buurten Drents Dorp, Lievendaal en Meerhoven. Op deze blokhut zijn de volgende speltakken actief: Bevers (zaterdagochtend) en de Welpen, Scouts en Explorers (allen zaterdagmiddag).

Blokhut Kerkakkerstraat
De blokhut ligt verscholen in het hart van stadsdeel Strijp op een verrassend groen terrein tussen de buurten Schouwbroek, Botenbuurt, Engelsbergen, Philipsdorp en Strijp-S. Op deze blokhut zijn de volgende speltakken actief: Bevers (zaterdagochtend), de Esta’s en Verkenners (beide zaterdagmiddag) en de Stam (vrijdagavond).

• Deze blokhut is niet te huur.
  • Adres: Kerkakkerstraat 32a, Eindhoven
  • Routebeschrijving
  • Let op: dit is geen postadres!