Bevers Elburglaan

10-12 uur
Elburglaan

Hallo allemaal,

De bevers zijn de jongste speltak van de Scouting st. Rafaël. Iedere zaterdagochtend zijn we van 10.00 uur tot 12.00 uur te vinden in Hotsjietonia. Daar maken we samen veel plezier en doen we een hoop leuke dingen. Zo gaan we speurtochten lopen, knutselen, iets lekkers maken, spelletjes spelen en nog veeeeeeeel meer……

De bevers spelen in de fantasiewereld van het dorp ‘Hotsjietonia’. De bevers beleven samen met Stuiter geweldige avonturen. Ze ontmoeten daarbij ook de andere bewoners van Hotsjietonia, zoals Professor Plof, Keet Kleur en Bas Bos.

Stuiter is dol op spelletjes en houdt er van om lekker actief bezig te zijn. Stuiter is altijd vrolijk en voor iedereen een echte vriend. Elke zaterdagochtend gebeurt er wel iets nieuws bij de bevers. De bewoners van Hotsjietonia komen regelmatig op bezoek en maken er dan een feestje van.
Naast de gezellige zaterdagen gaan de bevers een weekend per jaar op kamp. Heb je nog vragen of heb je zin om een keertje te komen kijken, stuur een e-mailtje of bel gerust! We hopen je snel een keertje te zien in Hotsjietonia.

Info: bevers_elb#scouting-strafael.nl